Reklamácie
Všetky reklamácie ohľadne nezrealizovaných vývozov, ako i poškodených nádob sa príjímajú iba písomne resp. emailom. Pripájame jednoduchý návod, ako postupovať pri reklamáciách:
Reklamácia nezrealizovaného vývozu a poškodenej nádoby:
1)Reklamácia musí obsahovať:
- Presná adresa miesta vývozu
- Váš interval vývozov (dvojtýždenný, mesačný)
- Presný druh odpadu
- Objem nádoby
- Dôvod - nevykonaný odvoz, poškodená zberná nádoba
- Adresa a tel. kontakt poškodenej osoby
- Fotodokumentáciu poškodenia
2) Reklamáciu je možné podať do 24h od vývozu!
3) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu: zakazka@olo.sk
V prípade, že poplatník použil nesprávnu farbu nádoby, nebude po novom reklamácia vybavená, kedže k pochybeniu nedošlo na našej strane.