Reklamácie
Na základe oznámenia od spoločnosti AVE SK odpadové hospodárstvo vás informujeme, že všetky reklamácie ohľadne nezrealizovaných vývozov, ako i poškodených nádob príjme spoločnosť AVE SK odpadové hospodárstvo iba písomne resp. emailom. Pripájame jednoduchý návod, ako postupovať pri reklamáciách:
Reklamácia nezrealizovaného vývozu:
1) Reklamácia musí obsahovať:
- Presná adresa miesta vývozu
- Váš interval vývozov (dvojtýždenný, štvortýždenný)
2) Reklamáciu nezrealizovaného vývozu je potrebné zaslať do 24h!
3) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu AVE: reklamaciesc@avesk.sk
4) A v kópií na mailovú adresu: dane@malinovo.sk
Reklamácia poškodenej nádoby:
1) Reklamácia musí obsahovať:
- Fotodokumentáciu poškodenia
-
Dátum poškodenia
-
Objem nádoby
-
Adresa a tel. kontakt poškodenej osoby
2) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu AVE: reklamaciesc@avesk.sk
3) A v kópií na mailovú adresu: dane@malinovo.sk
Nevynesenú nádobu alebo vrece treba nechať vonku do doby, kým ich vyvezieme (48 hod. počas pracovných dní).
Drobné poškodenia nádob, prasklina alebo odtrhnuté veko – k výmene dôjde pri najbližšom vývoze, odvezieme poškodenú nádobu a nahradíme novou.
Väčšie poškodenie, tzn. nádoba je už nefunkčná - meníme čo najskôr, taktiež odvezieme starú nádobu, ak sa tam nachádza.
Tieto informácie sú uvedené aj v automatickej odpovedi, ktorá príde po poslaní emailu.
V prípade, že poplatník použil nesprávnu farbu nádoby, nebude po novom reklamácia vybavená, kedže k pochybeniu nedošlo na našej strane.