Malinovo - Zjednodušená verzia stránok
Nastavenie veľkosti písma
+

Všetky reklamácie ohľadne nezrealizovaných vývozov, ako i poškodených nádob sa príjímajú iba písomne resp. emailom. Pripájame jednoduchý návod, ako postupovať pri reklamáciách:

Reklamácia nezrealizovaného vývozu:

1) Reklamácia musí obsahovať:

  • Presná adresa miesta vývozu
  • Váš interval vývozov (dvojtýždenný, mesačný)

2) Reklamáciu nezrealizovaného vývozu je potrebné zaslať do 24h!

3) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu: zivotneprostredie@malinovo.sk

 

Reklamácia poškodenej nádoby:

1) Reklamácia musí obsahovať:

  • Fotodokumentáciu poškodeniaű
  • Dátum poškodenia
  • Objem nádoby
  • Adresa a tel. kontakt poškodenej osoby

2) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu: zivotneprostredie@malinovo.sk